Post by olessintinpsan on Mar 13, 2022 22:29:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Jewel Blast : Temple 2022 version ▞▞▞
Rakastan peliä, mutta pitkät mainokset ovat kauheita. Vietät enemmän aikaa odottamiseen kuin pelaamiseen
Monille mainoksille. Nyt se pakottaa sinut katsomaan mainoksen AINA kun aloitat tason. Ei ollut paha ennen kuin nyt se oli kauheaa, joten poisti pelin. Häpeä, kun nousin tasolle 785 ja jouduin lopettamaan.
Liikaa mainoksia. Sinun on oltava kärsivällinen pelaaja. Muuten peli on hauskaa.
. Olen poistanut tämän pelin useita kertoja aiemmin... Mutta... aina huomasin palaavani... Joten kokeile sitä. Saatat myös pitää sen huikeana..!
LIIAN PALJON MAINOKSIA...on lisäys, kun kirjaudut sisään, ja saatanan lähellä jokaisen tason jälkeen. Tämä on erittäin ärsyttävää varsinkin sen jälkeen, kun pääsin tasolle 30 ja päätin poistaa pelin. KORJAA ongelma, niin palaan asiaan
Mainokset ovat loukkaavia. Siellä on parempia pelejä; ilman vaivaa, että joudut sanomaan ei kolme kertaa ennen kuin jatkat. Jos pidät pitkistä tauoista pelilaudojen välillä... Se on ok, ilman että se on vaikeaa.
tämä on varmasti hauska, riippuvuutta aiheuttava ajan tappaja. pari haittaa, että nuoli voi tuhota metallilaatikon, mutta ei puista tai jäätä lol! Lisäksi et aina saa viittä jäljellä olevaa liikettäsi, ehkä 2 tai 3 joskus.
Kun suoritat tason 3 kertaa peräkkäin epäonnistumatta tehtävässä, et voi saada 3 tähteä, joten voit lunastaa palkintosi ja jatkaa eteenpäin. Olen ollut jumissa tasolla 8xx ja suorittanut MONTA kertaa peräkkäin epäonnistumatta tehtävässä, ja se pitää minut 1 tähden kohdalla. Niin turhauttavaa.
Hauskaa viihdettä tähän mennessä, ymmärrän mainoksia, mutta tällä näyttää olevan enemmän kuin kohtuullinen osuus
häiriötä taas... rakastan peliä, mutta se aiheuttaa vakavan virheellisen viruksen puhelimeeni, joka täytyy poistaa.......
Paljon pitkiä mainoksia. Se tekee siitä hauskan, kun joudut katsomaan 30 sekunnin mainoksen jokaisen pelin jälkeen, ja se on katsomiesi mainosten lisäksi saadaksesi ylimääräistä rahaa tai liikkeitä.
Jewel Blast : Temple ধাঁধা sriq
Peli on hauskaa, paljon haasteita. Jotkut lisäykset olivat kuitenkin hyvin seksuaalisia eivätkä sovi kaikille.
se on hauska peli, mutta toivon, että he antaisivat sinulle enemmän kolikoita pelin jälkeen, katson videoita saadakseni lisää bonuspisteitä, mutta toivon, että saamme enemmän, kun olemme saaneet pelin, jonka olemme voittanut
Erinomainen ajantappaja yksinkertaisella mutta koukuttavalla pelattavuudella. Mainokset ovat lyhyitä ja nopeasti sulkeutuvia - ei pakollista 30 sekuntia nähdäksesi.
Jewel Blast : Temple Rompicapi usx
Minä rakastan tätä peliä. hyvin vähän mainoksia, ellet pyydä niitä pelivaihtoehtoja, ja se on erittäin koukuttavaa!! En voi lopettaa pelaamista!
Olisi mahtava peli, jos sinun ei tarvitsisi maksaa mainosten poistamisesta. Mainoksia jokaisen tason jälkeen
Hauskaa, mutta aivan liikaa mainoksia. Se tulee siihen pisteeseen, että se on erittäin ärsyttävää.
Yksi suosikkipeleistäni! Tasot ovat aina haastavia ja saat ilmaisia tehosteita. Mainosten määrä on hieman turhauttavaa, mutta kaiken kaikkiaan hauska peli!
Loistava tapa viettää aikaasi ja mieltäsi, kun sinulla on vapaa-aikaa. Nautin myös tämän hauskan haastavan pelin pelaamisesta, ja kun avaat saavutuksen, se näkyy ruudulla.
en välitä mainoksista. se on erittäin haastavaa joillakin tasoilla. On joitain pelejä, joihin olen juuttunut.
kaikki mainoksesi tässä pelissä on paskaa. et voi tehdä mitään pelissä ilman, että sinun on katsottava mainoksia. on naurettavaa, ettei kukaan halua pelata sellaista peliä. se vie hauskuuden pois... älä lataa sitä ja tulet pettymään!
Jewel Blast : Temple Slagalice mbp
Ennen oli aika hauska peli. Viime aikoina mainoksia ilmestyy jatkuvasti. Ennen melkein jokaista tasoa ja monta kertaa heti tason alussa. Katsokaa, kaverit, ymmärrän tarpeen yrittää saada tuloja mainonnasta, mutta olet tehnyt pelistä melkein pelikelvottoman. Olisi saanut paljon korkeamman arvosanan, mutta melkein jatkuvasti ärsyttävien mainosten vuoksi. Häpeä.
Ensimmäisen ottelun 3 olen itse asiassa lopettanut. Erittäin reilu peli. Ei ole koskaan tarvinnut ostaa mitään saadakseen sen valmiiksi. Hauskaa ja mainokset ohitetaan nopeasti.
Tämä on hieno peli, mutta siinä on joitain ongelmia. Kun pelaan Samsung-puhelimellani, se pikselöi jatkuvasti. Ainoa tapa, jonka olen löytänyt sen ympärille, on tulla ulos siitä ja käynnistää se uudelleen, mikä on melko turhauttavaa. Kun pelaan Samsung Galaxy -tabletillani, se soi noin kierrokseen 200 asti, ja sitten se ei toista ollenkaan.
Rakastan tätä peliä, mutta... Maksoin eilen premiumista ja tänään on kuin en olisi koskaan maksanut heidän maksuaan. Edistystä ei voi pelastaa, luulen, että olen valmis ja löydän toisen pelattavaksi. Ei siistiä ottaa rahojani ja olla mainoksissa! Tyytymätön kuluttaja! 🤬
Mainoksia on paljon, mutta ne on helppo ohittaa. Hyvä pelivauhti. Ei vielä liian vaikeaa ja hauskaa.
mainos jokaisella tasolla on tarpeeton. 4 tai 5 välein ok. saisi viisi tähteä, ellei kaikkia mainoksia olisi. erittäin hauska
Peli alkaa antamalla sinulle mitään, sitten kun yrität saada jotain, etkä silti anna sinulle kaikkea, jos halpa Jeff, heidän pitäisi tehdä siitä ystävällisempi, jos kaksi ihmistä pystyy pelaamaan
Toinen päivitys: Sopimaton kuva ilmestyi jälleen. Ilmeisesti he eivät pysty pitämään sitä pelistä. Vanhemmat HUOMIO! Mainokset EIVÄT sovellu E-kirjaimelle. Minulla on näyttökuva todisteena. PÄIVITYS: Olen erittäin vaikuttunut tästä yrityksestä. He löysivät nopeasti sopimattoman mainoksen ja kielsivät sen. Loistava yhteydenpito/seuranta.
Päivityksen jälkeen viimeiset pari päivää ovat olleet kamalia. Liikaa mainoksia, jotka kestävät 30 sekuntia ja pyytävät jatkuvasti pääsyä tiedostoihini 👎👎👎👎
hauska peli. helppoa, rentouttavaa, grafiikka on hienoa. Päivittää. Hetken pelattuaan 30, 28,21 sek lisäyksiä ja pyörän pyörittämistä on niin paljon, että 3/4 peliajasta kuluu mainosten ja pyörän odottamiseen, mikä bty osuu aina yhteen kahdesta esineestä. Ole hyvä ja päivitä.
19.12.18. Kaikki saatavilla olevat tasot ovat valmiit ja odotellaan seuraavaa lisätasojen päivitystä. RAKASTAN pyörää ja päivittäisiä ilmaislahjoja. Juuri kun luulet, että tämä peli ei voi muuttua paremmaksi, te vain nostitte sen!!! Mainokset ovat välttämätön paha. Jos et käytä rahaa pelin pelaamiseen, pääse yli huonosta itsestäsi. Näytön alareunassa oleva ticker ei häiritse peliäni BITTIäkään. Jatka samaan malliin kehittäjät ja Superboxin asiakaspalvelu!
Se juuttuu jatkuvasti AD:hen, mikä tekee mahdottomaksi siirtyä eteenpäin
pidän tästä pelistä, mutta tyhjenän tason ja se ei rekisteröidy. tai olen tyhjentänyt kaksi kolmesta ja kun poistan kolmannen, se menee taaksepäin ja vie tähdet pois.Olen tyhjentänyt yhden tason useita kertoja, mutta se näyttää vain yhden tähden.
Hyvä peli, mutta maksoin päästäkseni eroon mainoksista, mikä toimi. Seuraavana päivänä on päivitys, joka alkaa painaa minua kovasti katsomaan mainoksia. Kyllästynyt. Poistettu.
oli hienoa marraskuun 2018 päivitykseen asti. Nyt se katkaisee puhelun, latautuu hitaasti ja mainokset avaavat useita selainikkunoita. tämä on perseestä! Pidin tästä pelistä todella paljon, mutta tänään se vain lukitsi laitteeni. Uudelleenlataus ei auttanut. Hyvästi peli. asennuksen poistaminen... kehittäjät lopettivat asioiden korjaamisen, jotka eivät ole rikki!!!!!!!
Tobo: Lær Polsk Ordforråd Læring wofx
LIIAN PALJON MAINOSTA!!! On mainoksia tasojen välillä, mainoksia, kun lataat tge famea, mainoksia ganen AIKANA (pelialueen alapuolella) ja mainoksia valikkonäytöllä! NARUSTA!!! Tunnen henkilökohtaisesti pelien kehittäjät, joten tiedän, että voi olla vaikeaa ansaita rahaa freemium-peleillä, mutta tämä on naurettavaa. Asiakkaasi ansaitsevat parempaa. Asennus poistettu, anteeksi. Mikä on niin sääli, koska tämä on ensimmäinen "räjähdys" peli jonka olen löytänyt, jolla on saavutuksia... :-(
Hauskuus kestää tuntikausia. Helppo menettää ajantaju pelissä. Ei elämä loppua eikä tarvitse odottaa energian uudelleenlatautumista, jatkuva leikkiminen. Myös upeita bonuslahjoja, kun olet suorittanut niin monta tasoa peräkkäin 3 tähdellä. Helppo ostaa bonusapuja tasojen suorittamiseen, mukava plus. Rehellisesti sanottuna tämä on yksi parhaista peleistä, pelannut muita vastaavia aiemmin, mutta aina menetti kiinnostuksensa, koska odotettiin jatkuvasti energiaa, elämää jne. tai joutui ostamaan sovellusbonuksia voidakseen todella nauttia täydellisestä kokemuksesta. 👍👍
On mukavaa, että peli ei ole niin nopea tehdäkseen pelaamisesta vaikeaa, mutta silti etenee ja tekee siitä haastavan.
Jewel Blast : Temple Rompicapi usx
Kolikoiden kertyminen on hidasta ja päivittäinen bonus saa sinut käyttämään suurimman osan kolikoista, muuten et saa sitä. Tylsää hetken kuluttua. Poistetaan.
Toistaiseksi pidän siitä. Jotkut näistä peleistä ovat niin vaikeita, että et voi pelata peliä ostamatta kolikoita tai muuta pelaamista. Tämä ei ole sitä tehnyt.
Mahtava peli. Kaikki tasot suoritettu loppuun ilman ostoa. Mutta en antanut sille viittä tähteä, koska tekijät eivät ole lisänneet uusia tasoja.
Hyvän pelin pitäisi olla yhteydessä Facebookiin ja mainosten määrä on HULLUT