Post by olessintinpsan on Mar 13, 2022 22:08:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp poeng ▞▞▞
▞▞▞ Stylist Girl: Make Me Fabulous 2022 version ▞▞▞
Et bra spill, men satt mange klær og skjørt og topp
Jeg elsker dette spillet, det er bra, men det eneste problemet er at noen av elementene ikke er åpne som skoskjorte osv. spillet inneholder ikke annonser, men åpner ikke
Jeg liker de forskjellige premiereshowene, men jeg synes det burde være flere sminkealternativer
Stylist Girl: Make Me Fabulous Diverse muw
Det er veldig bra enn andre spill jeg elsker dette❤ spillet 🥰😍
Merge Truck: Monster Truck Казуальные aem
det er vanskelig å spille, men jeg kan spille, men spillet var stilig og søtt
Jeg elsker dette spillet, jeg kunne ønske at de andre stedene ikke var låst, jeg liker ikke når du må kjøpe fullversjon eller noe.
Det er gøy 😊
Jeg liker dette spillet litt fordi hårfarge, sko, smykker og mange andre ting er låse.😔😔😔😔😔...ellers er det bra og jeg gir det 3 stjerner😊😊
Det er et veldig fint spill, men du trenger mer arbeid med grafikken
Det er et veldig bra spill, men problemet mitt er at du må betale for nesten alt i det jævla spillet.
veldig bra og underholdning, men har mange annonser 😐😐
Jeg liker dette spillet, men alt er låst, så jeg liker ikke dette spillet
Stylist Girl: Make Me Fabulous Casual gftj
Fint spill, men disse coco-spillene har ekte penger til å kjøpe nivåene
Chica Estilista: Hazme Hermosa Casual xum
Vel, stylistjenta er ganske kul. katteverkene hennes setter meg ut av balanse. kjolene er forbanna nydelige, ganske mote
det er utrolig at alle vil like dette spillet❤❤
Dette spillet er morsomt, men det eneste som fikk meg til å ta en stjerne er at folkene ser litt stygge ut. Andre coco-spill har de samme modellene, men i dette spillet ser de litt skumle ut
Jeg liker dette spillet, men hver gang jeg klikker på en annen stashoin vises det en annonse 😐😒😲😨😬😠😡👹👺😾🙍👎🖓 Jeg ga dette spillet bare en 3 ⛤⛤⛤
hovedfeilen i alle cocoplay-spill er at de fleste av tingene er låst enten hår eller spa eller skjørt eller noe, og det tar mye tid å gå inn i alle faktorer, dvs. det lastes ellers er det de beste jentespillene i verden, det er et kvalitetsspill .elsker det.det er et 3D-spill med vakre jenter og kjoler hvis det er med flere nivåer og skaper entu blant folk, vil dette spillselskapet sikkert nå et veldig høyt nivå i markedsføring
Dette spillet er kult 👍👍👍 Men det er ett problem, og det problemet er at jeg alltid må oppdatere enheten min hver gang jeg avslutter spillet
Мой стилист: Хочу быть лучшей Казуальные ndi
Det er et veldig bra spill, det eneste problemet er at jeg ikke klarer å låse opp skoene og de andre klærne, så vær så snill å fikse denne saken!
Jeg har et spørsmål er dette et konkurransespill Spillet har så mange annonser, og disse annonsene kan ikke hoppes over annonser er det store problemet med dette spillet
Så mange annonser..alt er låst..!!
Det er et fantastisk spill jeg noen gang har sett alt er perfekt og ikke låst, du kan også kjøpe varene ved å se videoer det er bare fantastisk jeg elsker dette spillet håper du vil gjøre det mer fantastisk jeg trenger bare litt arbeid med grafikken forresten grafikken er fantastisk elsker spillet.
Jeg tror det er mange problemer som hårfarger og andre problemer. Så....... dette er ikke et perfekt spill
Spillet var morsomt, men det eneste jeg ikke likte med det var det faktum at du ikke har sko i alle butikker, jeg forstår at det har kjøp i appen, men det burde i det minste være sko i en eller to butikker, og i stedet for å ikke gjøre noen ting tilgjengelig i butikkene, hvorfor ikke låse noen butikker akkurat som shopping mall girl, men spillet er ok, så jeg gir det 3 stjerner.
Jeg skulle ønske de bare kunne åpne ting.
Jeg liker spillet, det er morsomt. Jeg foreslår at du oppgraderer spillet, legger til flere nivåer og gjør det konkurransedyktig. 😊 Spesielt damene vil like det.
Jeg elsker dette spillet, men noen elementer er låst..
seriøst veldig kjedelig spill, ikke installer det noen gang, det er irriterende med de dumme annonsene 😡😡😡 det er det verste spillet jeg noen gang har spilt fordi alt her inne er låst😡😡😡😡
Dette er et fantastisk spill.. Det er nå 3 år før jeg installerte det, og fortsatt liker jeg å spille det.. Dette hjelper meg med å forbedre valgevnen min.. det er en mer effekt at jeg liker dette, siden jeg ønsker å være en mote designer i min fremtid..jeg elsker virkelig denne appen.. Jeg spiller den daglig, så nå vil jeg bare anbefale alle vennene mine og alle de som leser denne kommentaren at de virkelig burde prøve denne appen, og du vil ha det mye moro mens du spille dette spillet..jeg likte mye..dere burde alle også prøve.
det er for mange tillegg og jeg liker sminkespillet.
Jeg ga dette spillet 5 stjerner fordi det var veldig avslappende og morsomt å plukke ut alle klærne. hver dag og du logger på spillet får en gratis gave. noen av gavene er penger eller tilbehør, så du bør virkelig få dette spillet. Og jeg tror du vil nyte det. 😊🤗
det er ok, men det er for kjedelig
ok lang. mitt eneste problem er at det er så mange låseelementer...